Direktlänk till inlägg 29 september 2017

Camilla Läckberg

Av Jennifer - 29 september 2017 16:59

Hej!
Jag har blivit besatt av Camilla Läckbergs kriminalromaner om bland annat Erika Falk. Jag lyssnar på dom som ljudböcker, jag har Dick kunnat läsa dom. De är så bra och spännande.

Jag är på den tredje boken i serien, boken heter Stenhuggaren och handlar om mordet på ett barn. Den är såklart väldigt sirlig och berör mycket då de handlar om ett barn.

Jag rekommenderar verkligen att antingen lyssna eller läsa Camillas böcker om ni inte redan gjort de.

(Hittade inte några bra bilder)

Trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 22 september 2017 22:45

Hej! Är det någon annan här som kollar på eller kör folkrace? Själv kollar jag bara, fast jag har testat kört. Jag började kolla då en familjevän körde och då folkracebanan hemma ligger brevid mammas jobb. Jag har idag flera vänner och bekanta som ...

Av Jennifer - 20 september 2017 18:20

Hej! Förlåt att jag inte har uppdaterat något mer än ett första inlägg men min dator är på slutetappen av sitt liv och krånglar därför. Jag älskar att kolla på filmer och serier, iallafall i perioder. Just nu kollar jag i princip bara på Once Upo...

Av Jennifer - 13 september 2017 22:19

Hej! Jag heter Jennifer och är 17 snart 18 år. Jag bor i södra Norrland där jag nu går sista året på enonomiprogrammet. På min fritid gillar jag bland annat att vara med vänner, shoppa, fotografera, bada, köra skoter och resa.   Jag kom för ca tr...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2017
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards